Чверть коштiв iз держбюджету партiї витратили на рекламу, – КВУ

З вересня 2016-го до вересня 2017 року українські партії сукупно витратили 436 млн. грн., із них 407 млн. – кошти держбюджету, повідомили в Комітеті виборців України.

Про це повiдомляє Комiтет виборцiв України на своєму сайтi.

Найбільше коштів, 109 млн., політсили витратили на рекламу у ЗМІ. Ще 68,5 млн. грн. (16%) пішло на місцеві організації, 66,4 млн. грн. (15%) – на матеріальні витрати та оплату послуг, 57,4 млн. грн. (13%) – на зарплати, 46,5 млн. грн. (11%) – на оренду приміщень.

За даними КВУ, найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія (41% коштів, 19 із 47 млн.), “Самопоміч” (38%, 39 зі 104 млн.), Опозиційний блок (33%, 5 із 15 млн.) і “Народний фронт” (30%, 33 зі 109 млн.).У БПП «Солідарність» частка витрат на рекламу складає 21%, “Батьківщина” – 0,2%.

“Чотири політичні сили витрачають державні кошти не на партійний розвиток, а на самопіар. Замість того, щоб розбудовувати місцеві осередки, проводити навчання партійців та працювати із виборцями, ці політичні сили скуповують рекламу, фактично викидаючи кошти платників податків на вітер. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти”, – зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Comments

48 Переглядів